Homewok Writing Service

on Wednesday, November 3, 2021

 Nykyään on vaikea kuvitella, että oppitunti ei pääty kotitehtäviin. Mitä kotitehtävät ovat ja ovatko ne todella tarpeellisia? Tähän asti harrastelijat ovat kiistelleet siitä, että läksyt eivät ole opiskelijoille välttämättömiä.

Tämä näkemys on kestämätön, koska: Ensinnäkin ohjelmamateriaalin omaksuminen ei voi rajoittua vain luokkahuoneeseen. Psykologien mukaan lapsi käyttää lyhytaikaista muistia tiedon muistamiseen, mutta jotta tieto siirtyisi pitkäkestoiseen muistiin, sinun on toistettava tunnilla saatu tieto rauhallisessa kotiympäristössä, toisin sanoen tehdä omasi. kotitehtävät.


https://www.restaurantmagis.be/wp-content/uploads/fluentform/ff-e5df7cb25ca289c4c86f267c8a71bc76-ff-math_1.pdf
https://broometurfclub.com.au/wp-content/uploads/fluentform/ff-3baf1f70446424212e5fd606cee9f923-ff-math_2.pdf
https://www.bartelsdoors.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-89f7258b6bc74a366003f68da83f3f47-ff-math_3.pdf
https://futurecheer.net/wp-content/uploads/fluentform/ff-bd2740e2289d7278c7503d9214d134c6-ff-math_8.pdf
https://pcbthailand.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-72bb8483df601baec9c2711cd8adac1f-ff-math_11.pdf
https://www.excelin.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-2842e05139cb3024cca097384fb21685-ff-math_12.pdf
https://splinter.care/wp-content/uploads/fluentform/ff-dbd06f6c8a4e23e65840c6482c6f1b72-ff-math_13.pdf
https://unpackt.com.sg/wp-content/uploads/fluentform/ff-8f84afeaed2abcbea512962562db6b88-ff-sd_1.pdf
https://indpipe.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-cfdbd476a5679a807a4b7158bfe8e44d-ff-sd_3.pdf
https://lilorphanhammies.org/wp-content/uploads/fluentform/ff-64be0d54b9ee108d686ab3b5a4a8d0f4-ff-xzc_1.pdf
https://www.pelangifortunaglobal.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-7d8b9f74fb40cdad950e3326a36802eb-ff-xzc_2.pdf
https://www.donateforcharity.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-c428cd4d09342f5f8c0841c8cfb296da-ff-xzc_3.pdf
https://blackanvilmedia.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-a959b86b3417def75b1b192a7cf13c89-ff-xzc_10.pdf
http://nork.digital/wp-content/uploads/fluentform/ff-ffac418f5e04850527cac3ec743431f0-ff-xzc-4.pdf
https://www.cbts.edu/wp-content/uploads/sites/7/fluentform/ff-c389ce1432ae7ef5d4618fa18d5a8c07-ff-xzc_7.pdf
https://www.luxuryrealtygroup.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-11f9c593f5f1d23b47919ebcc5a010ca-ff-xzc_8.pdf
https://www.excelin.com/wp-content/uploads/fluentform/ff-fb8400508899c4532780bfb0e79653c8-ff-xzc_8.pdf

Toiseksi läksyillä on suuri merkitys henkisen työtaidon, vastuuntunteen muodostumiselle osoitetusta tehtävästä. Kolmanneksi kotitehtävät edistävät vapauden muodostumista, opettavat voittamaan esteitä, vaikuttavat henkisen toiminnan muodostumiseen. Neljänneksi kotitehtävät, jotka houkuttelevat opiskelijoita toimintaan, stimuloivat heidän henkilökohtaista kehitystään. Vain kotona oppilas voi kokeilla erilaisia ​​​​itsehallinnan tyyppejä ja valita tehokkaimman, tunnistaa muistin piirteet ja niistä riippuen opettaa oppitunnin "itsekseen", ääneen tai samanaikaisesti tekemällä muistiinpanoja, luonnoksia, kaavioita. Erityisen tärkeää on, että itsenäisyys kasvatuksellisessa ja kognitiivisessa toiminnassa on edellytys itsenäisyyden muodostumiselle persoonallisuuspiirteenä. Siten opiskelijoiden kotitehtävillä ei ole vain kasvatuksellista, vaan myös kasvatuksellista arvoa. Joten säännöllinen aineiston tarkistaminen kotona on tärkeä osa oppimisprosessia. Kaikki taidot vahvistuvat vasta riittävän harjoittelun jälkeen. Se, kuinka monta tällaista harjoitusta tarvitaan, riippuu materiaalin ominaisuuksista ja opiskelijoiden yksilöllisistä ominaisuuksista. Kotitehtävät ovat luonnollinen ja johdonmukainen jatko luokkahuoneelle. Mitä parempi oppitunti ja mitä paremmin oppilaat osaavat oppia itsenäisesti, sitä tehokkaampia heidän kotitehtävänsä ovat. Juuri oppitunnilla luodaan edellytykset kotitehtävien onnistuneelle suorittamiselle. Mitä perusteellisemmin oppilaat omaksuvat tietoa luokkahuoneessa ja mitä organisoidumpaa heidän itsenäinen työnsä luokkahuoneessa on, sitä onnistuneempi ja hedelmällisempi on heidän kotitehtävänsä. Tästä seuraa, että jos oppitunnilla kiinnitetään suurta huomiota koululaisten itsenäiseen ja luovaan työhön, niin luonnollisesti luodaan suotuisat olosuhteet monimutkaisten kotitehtävien itsenäiselle suorittamiselle. Siksi oppitunnilla on käytettävä kaikki mahdollisuudet opiskelijoiden itsenäiseen toimintaan, jos heidän on kotitehtäviä tehdessään soveltava tietoja muuttuneissa olosuhteissa. Kotitehtävien lähettämisen ajan ei tarvitse olla oppitunnin lopussa. Lapsille on parasta antaa läksyt ennen oppitunnin loppua, kun heidän huomionsa ei ole niin hajallaan ja voimat eivät ole rajalla. Taidon vahvistamiseen tähtäävä tehtävä on parasta antaa heti taitoa kehittävien harjoitusten jälkeen. Opiskelijoiden kotitehtävien onnistunut suorittaminen riippuu myös siitä, missä muodossa opettaja ne antaa oppitunnilla. Mitä nuorempia oppilaat ovat, sitä yksityiskohtaisemmat ohjeet tulisi olla heille. Selvitysten luonne riippuu siitä, kuinka läheisesti kotitehtävän sisältö liittyy koululaisten opetustyöhön tunnilla. Opiskelijoiden itsenäinen kotityö vaatii huolellista ohjausta opettajalta. Tehtävän luonteen ja laajuuden määrittäminen on monimutkainen ja tärkeä osa opetustyötä. Liian suuret kotitehtävät, liian vaikeat kotitehtävät voivat painaa oppilaita. Kotitehtävän tulee olla hyvin harkittu ja opettajan tiukasti punnitsema. Siksi opettajan tulee kotitehtäviä suunnitellessaan: - varata sen paikka oppitunnin rakenteessa; - miettiä, kuinka se yhdistetään muihin koulutustoiminnan menetelmiin ja muotoihin; - määrittää sen optimaalinen tilavuus opiskelijoidensa valmiustason sekä tutkittavan materiaalin monimutkaisuuden mukaan; - ennakoida vaikeudet, joita voi syntyä itsenäistä työtä tehtäessä; - määritellä tehtävien muoto; - aseta optimaalinen työn kesto; kotitehtävien määrän ja monimutkaisuuden on oltava tiukasti SanPiN:n mukaisia; - valitse sopiva didaktinen materiaali; - Tarjoa järkeviä tapoja tarkistaa ja itsetarkastella opiskelijoiden työtä. Kotitehtävät on tarkastettava opettajan toimesta, sillä läksyjen valvonta ja arviointi motivoi ja mobilisoi oppilaan voimaa ja kykyjä. Kotitehtävät ovat merkityksettömiä, jos niitä ei tarkisteta säännöllisesti. Jos opettaja kieltäytyy systemaattisesti seuraamasta kotitehtäviä tai viittaa

0 коммент.:

Post a Comment